TESZT° BPS Holo chameleon flakies powder

Helló mindenki!


A legutóbbi BornPrettyStore csomagomba csak egyetlen dolgot kértem, holo pelyhes porokat, vagy mi ezeknek a nevük. Jó ideje divatosak már a holografikus-multikróm porok és a pelyhek is, szerintem szuperek, főleg, hogy a kettő most egy tégelyben van jelen. 


A szett 6 színt tartalmaz, a sárgától a liláig és mindegyik gyönyörű, nem tudok kedvencet választani. Természetesen a színek és a színváltozás, na meg a finis fekete alapon jön ki a legjobban. A tesztelés és a fotózás megkönnyítéseként stickeket használtam. Sima fekete lakkot használtam, nem gél lakkot,de így is remekül működik és persze könnyű használni is. A fekete alapra kentem egy réteg fedőlakkot, s amikor még nem száradt meg teljesen, belelapogattam a pelyhet/port. Végül fedőlakkal zártam az egészet. 




Csináltam egy egyszerű manikűrt is, aminek a nagyszerűsége pontosan abban rejlik, hogy nincsen túlbonyolítva. Nagyon szerettem ezt a manikűrt, a kék-lila-türkiz-magenta shift nagyon látványos, habár nehéz fotózni. Szépen belesimul a körömfelszínbe, sehol nem állnak ki a pelyhek.



Természetesen fehér alapon is kipróbáltam, hogy mit tudnak a porok. Az eljárás ugyanaz volt, mint a feketénél, az alapra került egy réteg fedőlakk, majd beletapogattam a port és került rá még egy réteg fedőlakk. Nem olyan látványosak, sokkal visszafogottabbak és angyalibbak, mint sötét társaik, teljesen más még a színhatásuk is.




Természetesen egy világos alapú manikűrt is készítettem, átmenetszerűen ütögettem fel a port a körmeim végére. Képtelenség a valódi színét lefotózni, halvány zöld, sárga és rózsás-vörös árnyalatok váltakoznak egymással, csodásan visszafogott. Terveztem rá valami mintát is, de végül annyira tetszett, hogy így hagytam, önmagában.




Mindegyik csodás és élvezettel fogok még kísérletezni velük a jövőben, van is néhány szuper ötletem erre, esetleg megér majd még egy posztot ezekről a porokról. 
Ha esetleg megtetszettek nektek, akkor megrendelhetitek az alábbi linken, darabonként, vagy akár egyben az egész szettet:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-holographic-flakes-powder-laser-nail-flakies-sequins-paillette-p-41516.html








Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. fekete alapon szerintem sokkal szebbek. nekem nincs ilyen porom nem is vágyom rá, túl bonyásnak tűnik és a végeredmény annyira nem jön be :) de szépek, azt elismerem :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!