KÖRÖM° Manikűrvadászat 35.forduló

Helló mindenki!


Nem tudom megmondani, hogy hány fordulót  hagytam ki, de a lényeg: újra csatlakoztam a csapathoz! A 35. forduló házigazdája Akane lett, akit csodás manikűrjeiről és cuki Mignon-os telefontokjáról ismerünk. Ha esetleg nem ismernéd, mindenképp less be hozzá. 


A párom ezúttal a Manikűrvadászat szülőanyja, Bella lett. Biztosan ismeri mindenki a blogját, a szuper manikűrjeit és élménybeszámolóit. Sok időbe telt, mire sikerült kiválasztanom a manikűrt, mit újraalkotok. Fürdőruha inspirációs manikűrt választottam, megtetszett az egyszerűsége. Hú maradtam az alapokhoz, majdnem teljesen lemásoltam az eredetit, csak egy hangyányit változtattam rajta.

Az eredeti manikűr linkje
Sajnos nincs természetes fényben készült fotóm, ezt nagyon sajnálom, de egyszerűen nem jött össze, csak mesterséges fényben. Nem hiszem, hogy ez sokat levonna a manikűrből, mert így is szuperül látszik a kontraszt. 




Ne felejtsétek el megnézni a többiek levadászott manikűrjét:



Mesy

Megosztás:

9 megjegyzés

  1. A körömhosszodért sírok, és szuper lett, szeretem a kontrasztos manikat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lekopogom, mostanában nem tört le, ezért ilyen hosszú :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. nagyon jól sikerült, és örülök hogy újra vadásztál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is örülök, hogy vadászhattam és nem felejtettem el jelentkezni :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!