TESZT° BPS színes virágos vizes matricák

Helló mindenki!


A BPS csomagom utolsó adagjához érkeztem, végre a végére értem a matricahalom tesztelésének. Ismét csak virágos matricák, ám ezúttal színes kivitelben. 
a minőségről semmi újat nem tudok mondani, szuperek, könnyű és gyors őket használni.




A BPS001 nevet viselő matrica rózsaszín hibiszkusz jellegű virágokat tartalmaz, különböző méretekben. 
Egyszerű manikűrt képzeltem el vele, sötétlila, enyhén irizáló alapra kerültek a virágok három körmömre. Szuperül mutatott, nem is kívánt maga mellé többet.



A NICOLE DIARY-05-ös matricaív nem single mintákat tartalmaz, hanem egybefüggő, egész körmös mintákat. Mintha vadvirágok egyvelege lenne rajta, nekem nagyon bejön. Az alap fehér, nem átlátszó, gy nem szükséges alá bármilyen alapszínt felkenni. 
A manikűr maga itt  is egyszerű. Két körmömre került a matrica, amit egy kis csillámos fedőlakkal dobtam fel. Mellé pedig barackszínű lakk került, amiben arany shimmer is van. 


Az első manikűr inkább az én stílusom, de a másodikat is szerettem és a virágminták is szuperek, egy rossz szavam se lehet rájuk. 


Ha megtetszettek a matricák, itt tudtok rájuk lecsapni, most akciósak és a kóddal 10% kedvezményt is kaphattok:

http://www.bornprettystore.com/sheets-fresh-flower-water-decal-colorful-floral-nail-manicure-transfer-stickers-p-40507.html












Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!