SZÉPSÉG° 5+1 szépségápolási termék 1000 Forint alatt

Helló mindenki!


Az előző részt szerettétek (ha még nem olvastátok, ITT megtehetitek), így nem vártam túl sokat a folytatással. Nem csak a low budget sminktermékek közt vannak említésre méltók, hanem az egyéb szépségápolási termékek és kozmetikumok között is.


Kallos Sense Ragyogás Bőrfeszesítő Szérum (895Ft)
Már írtam korábban erről a szérumról, a véleményem azóta sem változott. Imádja a bőröm és a pénztárcám is. Szépek az összetevői, ráadásul magyar termék. Ajánlom, hogy nézzetek szét náluk. 

Balea fátyolmaszk (~250Ft)
A Balea rengeteg olcsó, pár száz forintos maszkot árul, többféle verzióban: lehúzható maszk, szövetmaszk, agyagos pakolás stb. Mostanában én is inkább fátyolmaszkot használok, a fekete szenes darabot kifejezetten ajánlom. Nem írok többet róla, mert egy teljes posztot szánok neki.

Alverde Szempillanövesztő szérum (~1100Ft)
Kicsit csaltam vele, mert 1100 Forint körüli összegért lehet kapni, de úgy gondoltam, ez még belefér. Hónapokig hiánycikk volt nálunk a DM-ben, sőt, még Detti sem tudott hozni nekem Pestről. Már kezdtem feladni, amikor nem is olyan régen megpillantottam a megújult Alverde polcon. Nagyjából két hónapja használom és imádom. Nem tudom, hogy írjak e róla, mert már olyan sokan megtették előttem, de ha szeretnétek, persze semmi akadálya.

Avon Senses tusfürdő (550-1000 Ft között)
Minden hónapban feltűnik egy új illatkombináció a Senses tusfürdők családjában. Kellemes illatpárokat alkotnak, jól tisztítanak, jól habzanak. Kell ennél több? Most csak egy tubussal van a fürdőszobában a La Vita változatból, de a téli illatokból biztosan fogok beszerezni, mert azokat mindig nagyon eltalálják. 

Kallos Spa sampon+kondicionáló (355Ft)
Leesett az állam, amikor megláttam az árát és tudtam, hogy ennyi pénzért még akkor is megéri kipróbálni, ha nem csinál semmi extrát a hajammal(drágább termékekkel is jártam már így). Erről sem szeretnék sokat írni, szeretnék egy külön bejegyzést, de nagyon szuper, a hajam is kedveli és igen, ismét csak azt mondhatom, hogy nézzetek szét a márka háza táján. Lépjetek túl a Latte pakoláson. 


Nektek van valami bevált olcsó kedvencetek, amit kipróbálásra ajánlanátok? Ne tartsátok magatokban!

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. A Latte pakolást utálom, csakis az illata miatt... Csodaszép ez a Spa-verzió!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bírom az illatát és nem is használt nekem, szóval nagy ívben kerülöm. Igen, gyönyörű és valami isteni narancsvirágos illata van :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!