TESZT° Holo-arany pálmás-leveles körömmatrica

Helló mindenki!


Több ív matricát kértem a BPS csomagomba, de ez az egy különbözik a többitől, ugyanis nem vizes matrica. Nagyon megtetszettek a minták és persze a szín is, így mindenképpen szerettem volna kipróbálni. 



Többféle méretű és formájú levél és pálmafa található az íven, nagyon szuperek. Először azt hittem, hogy ez is az a tipikus körbevágós, felszedős fajta, de szerencsére nem. A mintákat csak fel kell szedni a papírról. Kicsit nehéz megkezdeni és vigyázni kell, hogy ne  szakadjon bele a matricába, de ez nem rakétatudomány. 
A matricák szépen fekszenek a köröm felszínére, még a szélekre is és nem válnak fel, jó a ragasztó is. Persze fedőlakk is kell rá. Nem egy alkalmas matrica, több napig is bírja a manikűr. 

Két manikűrt készítettem, egy egyszerűbbet és egy kissé komplexebbet. 
Az elsőnél sötét alappal és csillámos pelyhes lakkal párosítottam. Jól kiegészítik egymást.



A Tenger(part) témájú Mani-acs fordulóra készítettem a második manikűrt, amihez nagyon jól illett a leveles matrica. Világos alapon ugyanolyan jól mutat, mint sötét alapon.



Nem tudok mást mondani, imádom a mintákat és a könnyű használatot. Nem bántam meg, hogy beválogattam a csomagba. 
Ha nektek is megtetszett, itt tudjátok megrendelni, a kóddal pedig 10%kedvezményt is kaphattok:
http://www.bornprettystore.com/holographic-gold-nail-sticker-coconut-tree-leaf-adhesive-nail-decal-sticker-p-40422.html









Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!