KÖRÖM° Mani-acs - Művészet

Helló mindenki!


Everything is art.
The blood in the veins, the knowledge in the head, the soul in the body.
The creativity. The feelings. 
Ourselves.

Olyan hamar elröppent ez a három hét, mire észbe kaptam, már újra alkotni kellett. Kreativitásban és kihívásban bővelkedő téma a mai, hisz olyan sokrétű a művészet.
Mindenképpen a BornPrettyStore-tól kért kavicsokkal szerettem volna alkotni valamit. A kövecskék színeit használva készítettem márványmintát három körmömre, a másik két körmömre pedig arany alapra ragasztgattam fel a köveket, az egyik körmömön teljesen, a másik körmömön pedig csak félig.



A kavicsok többféle méretben és formában találhatóak meg a kis tégelyben, vannak benne bronzos, lilás, kékes és zöldes árnyalatúak is. Eléggé kiemelkednek a köröm felszínéből, így hajlamosak beleakadni mindenbe, illetve sok fedőlakk kell rájuk, de egy-egy kreatívabb manikűrben nagyon jó helyük van. 



A többiek manikűrjei:



Ha megtetszettek a kavicsok, innen meg tudjátok rendelni, illetve a kóddal 10% kedvezményt kaptok:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-stone-small-irregular-beads-manicure-nail-decoration-p-39423.html












Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. nagyon jó lett a márványminta, eltaláltad a kövek színét teljes mértékben :) és milyen hamar potyogtak le? én sose tudok úgy felrakni ilyen 3D dolgokat a körmeimre, hogy ne essenek le már az első nap....:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem :)
      Őszintén szólva az ilyen 3D-s díszeket csak a fotózáskor viselem, legalább is a legtöbbet. Ezeket a kavicsokat is leszedtem, de sok réteg fedőlakkal szerintem bírják egy-két napig, ha odafigyelünk rá.

      Törlés
  2. De klassz lett! Nagyon szépek a kis kövek! A márványmintád is tökéletes! Én magamon inkább csak kevesebb követ tudok elviselni, de ezek nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom ezt a márványmintát, olyan jól passzolnak a színek egymáshoz. Én is ritkán viselek kavicsokat, de most nagyon ideillőnek éreztem őket :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!