AJÁNLÓ° (Animációs) filmélmények

Helló mindenki!

Régen volt már utoljára filmes bejegyzés, ami ugyan nem azért volt, mert nem néztem filmeket, hanem inkább annak köszönhető, hogy sok régi kedvencet néztem újra, így azokról nem igazán akartam írni. Bár, talán egyszer sikerül összehoznom egy TOP10 listát, amit megmutathatok nektek. 

Szóval, animációs filmeket hozam most nektek, talán jó ajánló lehet majd gyereknapra vagy egy-egy unalmas vasárnap délutánra.

Vaiana

Kicsit félve vágtam bele, nem tudtam, hogy mire is számítsak, bár erős kíváncsiság vezérelt. Hogy őszinte legyek, én sokkal jobban kedveltem a standard 2D-s rajzolást a Disney világ, de nem volt rossz ez sem.
A történet tetszik, a kislánykák(és nagylánykák, direkt egybe írva) tökéletesen bele tudják képzelni magukat a talpraesett, vagány "hercegnő" szerepébe, aki nem szorul megmentésre, köszöni szépen, de megoldja egyedül is. A felnőttek pedig érzik és látják a hátteret és az összképet, szuperül érződik a szemléletváltás és persze a mögöttes mondanivaló is.
Mauit csíptem, szerintem ő a történetbe illeszkedő tökéletes férfikarakter, nem túl sok, nem túl kevés, pont megfelelő. De a prímet Gülü viszi, a girhes kakas. Eszméletlen egy arc.
Egyszóval, ajánlom, nagyon ajánlom.



Énekelj!

Félig-meddig elkerültek a reklámok ezzel a filmmel kapcsolatban, anno láttam egy angol nyelvű trailert, de nem igazán foglalkoztam vele. Viszont a munkatársam mesélte, hogy megnézték a gyerekekkel és nagyon jó, így gondoltam, teszek vele egy próbát.ű
Nagyon jól szórakoztam, de komolyan. Hihetetlen jól eltalált film lett, eszméletlenek a zenék, a karakterek és a poénok. Óh, azok a poénok! Norbi behalt a "Mint két táncló kocsonya" mondatnál. Magyarul láttam, de szerintem megnézem angolul is majd még egyszer,
Nem tudok ellenszenves karaktert említeni, kedvencet is nehéz választani, bár én Mike mellett teszem le a voksom. Szuper, tényleg szuper és nem egyszer nézős.




Kubo és a varázshúrok

Nem is tudom, hogy mit kellene írnom, mert tudnék egy regényt írni róla, de csak egyetlen mondatot is. Talán a legfontosabb, amit mondhatok róla az, hogy különleges. Nem rajzfilm. Nem könnyen feledhető. Nem egyszer nézős. Kihagyhatatlan.
Igazi kuriózum ez a film az animációk világában, olyan ügyesen keveri a technikákat, hogy egy csoda valósul meg a képernyőn. Semmi technikai mélységbe nem szeretnék belenyúlni, de a mai világban báb alapú stop motion történetet kreálni nagyfokú egyediségre és bátorságra vall. Köszönöm a Laika stúdiónak, hogy ezt megtette.
Nem szeretnék a történetről beszélni, nem akarok elárulni egyetlen részletet sem. Elgondolkodtató, néhol szívszorítóan fájdalmas, máskor megmosolyogtató alkotás, egyszerű alaptörténettel, mesteri megvalósítással. Inkább nagyobb gyerekeknek és felnőtteknek szól, akik megértik azt a mögöttes tartalmat, ami amúgy nincs is elrejtve.
Nagyon ajánlom, rám nagy hatással volt. És most szerintem megnézem újra.

Lego kaland

Hadd legyek őszinte: valami háttérzajt akartam a szekrényem tartalmának szelektálásához.
2014-ben jelent, talán ő volt az első Lego mozi(ugye?) és egészen addig nem érdekelt, míg a moziban nem láttam az új Lego Batman előzetesét. Az nagyon bejött, így úgy döntöttem, tegyünk vele egy próbát. És hogy mi a véleményem?

Minden szupi szuper! 
Minden olyan jó, hogyha közös a cél!
Minden szupi szupeeeeeeeer!
Az álmokért élsz!

Komolyan, behalok ezen a dalon. Beissza magát az ember agytekervényeibe és a lehető legváratlanabb pillanatban tör elő. Már magamon kacagok, amikor ezt dúdolom vagy éneklem. 
Nagyon tetszett a film, a rengeteg utalás és BATMAN! Imádtam, már fájtak a rekeszizmaim a nevetéstől. Ha még nem láttad, nézd meg. 

LEGO: Az Igazság Ligája – Kozmikus küzdelem

Az elsőn felbuzdulva belevágtam ebbe is, na meg ugye Igazság Ligája, DC Love ésatöbbi. Ezen kívül van még azt hiszem 3 rész, azokat még be kell pótolnom, de ez is nagyon tetszett. Picit átjön a filmen az a tipikus szuperhős hangulat, amit mindig megtör valami poén, valami legós geg és csak sodródsz az árral, miközben észre sem veszed, hogy folyamatosan mosolyra húzódik a szád. Ha van esetleg kedvenc Igazság Ligája alapító tagod, ne sértődj meg a vicceken.









Remélem sikerült néhány igazán jó animációs filmet ajánlanom, amit még nem láttatok. Ha gondoljátok, írjátok meg, hogy ti milyen filmeket kedveltetek nagyon az utóbbi időben. Hamarosan pedig jön egy következő ajánló már ezeknél komolyabb alkotásokkal a középpontban. 

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!