Kiscsillag körömlakk

Halihó lányok!


Ma egy cuki kis lakk tesztjét hoztam nektek és emellett a mostani manikűrömet is. Nem fűztem nagy reményeket ehhez a lakkhoz, azt hiszem még 300 Ft-ba sem került, de gondoltam egynek megteszi.
Egy Lemax Colour-os körömlakkról van szó. Általában 100 Forintos szerű boltokban lehet beszerezni 200-300Ft körüli áron. 
Az üvege nagyon cuki, csillag alakú, szerintem ezzel vett meg magának. 7 ml lakkot tartalmaz. Az ecsete vékony, nem is lenne vele gond, ha egy szál nem állna ki belőle. Ezen kívül néhány szál túl hosszú volt, azokat visszavágtam, de ezt meg akartam mutatni.


lámpafényben
Ehhez a fedéshez 3 réteg kellett, lehet, hogy elbírna még egy negyediket is, de nekem már így is megfelel. A színe valami gyönyörű, halvány púderrózsaszín. Abszolút csillámmentes, szép fényes krém finishe van. A valódi színe valahol a lámpafényes és a vakus kép között van. Ha természetes fényben fotózom, az sem adja vissza rendesen az igazi színét sajnos.
A tartósságáról még semmit sem tudok mondani, ugyanis még csak egy napja hordom, de majd utólag kiegészítem a posztot.

vakuval
A száradási ideje szuper. A 3 réteg nagyjából negyed óra alatt száradt meg. Ez szerintem hipergyors.
De egy kicsit unalmasnak találtam csak így magában, így két körmömre kentem fel egy-egy réteget a NYC Top Of The Gold-jából. Szépen összeillik ez a két lakk. 
vakuval
lámpafényben
Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Ez a lakk meghozta kedvemet a nude és pasztell színekhez, amikből nem igazán van itthon.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a pasztell lakkokkal?
puszi, Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik a színe, az ilyenek a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyre jobban megszeretem az ilyen színeket. Most nagyon tetszik magamon :)

      Törlés
  2. Szép lakk és jól néz ki a körmöd formája! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nekem is tetszik ez a lakk :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!